Süpriz Gelişme...!!

Benim fikirlerimi çaldılar

Ebru Polat, şu sıralar çifte heyecan yaşıyor. DJ İlkan Günüç’le hazırladığı “İnat” single’ını müzikseverlerin beğenisine sunan ve Avrupa turnesine çıkmaya hazırlanan Polat, bir yandan da işadamı sevgilisiyle evlilik hazırlığı yapıyor. Polat yeni şarkısını ve düğün heyecanını Hürriyet'ten Sinem Vural'a anlattı.


* Bu yazı yeni bir single’la karşılıyorsunuz. Nasıl bir çalışma oldu “İnat”?

- Yeni bir DJ var; İlkan Günüç. Yaptığı işte çok başarılı. Bana geldi, “Beraber projeler yapalım mı?” dedi. Bana böyle çok teklif geliyor. Ama benim çalıştığım belli kişiler var. Öyle herkese güvenemiyorum. Çünkü şarkılarımda en önemli şey, altyapı. Önce İlkan’ın şarkılarını dinledim, işlerini çok beğenince de “Yapalım” dedim. Neticede harika bir şarkı çıktı ortaya. 
 İlkan Bey nasıl ulaştı size?

- Menajerimiz ortak. Onun vasıtasıyla bana ulaştı. Çok da güzel oldu. Şarkıya gelen yorumlar inanılmaz güzel. Gördüğüm herkes beğendiğini söylüyor. Klibi de Tamer Aydoğdu çekti, o da çok güzel bir iş oldu.

* Şimdi Avrupa turnesine çıkıyorsunuz İlkan Günüç’le değil mi?
- Evet, 24 Mayıs’ta başlıyoruz. İlk konserimiz Viyana Club 34’te olacak. Sonra Almanya’ya gideceğiz. Bu yaz Avrupa’dayız. 

* Haziran ayına kadar evleneceğinizi söylemiştiniz. Şimdi turne hazırlığındasınız. Hangi arada evleneceksiniz peki?
- Milano’ya giderken evrakları da yanımda götüreceğim. Ardından gün alacağız. Bakalım, turneye kadar evleneceğiz.

* Yeni moda İtalya’da evlenmek mi?

- Önce ben söyledim ya Roma ya da Milano’da evleneceğim diye. O fikri benden çaldılar. Hep benim haberlerim çıktı. Bir de baktım Hamdi Alkan evlenmiş Roma’da.
* Neden Milano peki? Roma, romantik bir şehir ama Milano hep alışverişle özdeşleştirilir... 

- Hem evlilik, hem alışveriş için! Ebru Polat dendi mi birçok kişinin aklına alışveriş ve moda geliyor. Çünkü dikkatliyimdir kıyafet konusunda, mutlaka trend bir şeyler giyerim. Mağazalar bile yeni ürünleri için beni ararlar. Bu çocukluğumdan beri böyle. Büyük bir alışveriş tutkum var.


TAMAMNIN OKUMAK İÇİN TIKLAYIN

Yorumlar