Süpriz Gelişme...!!

'Çok ateşli öpüştük ama'

İngiliz Sun gazetesi Ebru Polat'ın Mesut Özil'le “burnu aktığı için” birlikte olmadığını iddia etti



Polat, “Özil en sevdiği şarkı olan Seni Aldattım’ı söyledikten sonra yanıma geldi ve beni dansa kaldırdı. O çok yakışıklı biri ve çok yakın bir şekilde dans ettik. Ancak çok yorgun olduğumu ve yatmaya gideceğimi söyledim” dedi.


Odasına gidip pijamalarını giydiğinde kapısının çaldığını söyleyen 31 yaşındaki Polat, “Gelen Mesut’tu. Elinde kırmızı bir gül vardı ve enerji doluydu. Beni bir şekilde onunla birlikte bir gece kulübüne gitmeye ikna etti” dedi.

ATEŞLİ ÖPÜCÜKTEN SONRA...

Bütün gece dans ettikten sonra otele birlikte döndüklerini söyleyen Polat, “Oldukça ateşli bir şekilde öpüştük ancak onunla birlikte olmak istemedim. Burnu akıyordu ve sürekli burnunu çekiyordu. Hiç de çekici bir görüntü değildi ve ben de soğuk algınlığına yakalanmak istemedim – sonuçta sesimi düşünmek zorundayım” dedi.

'SÜREKLİ MESAJ ATTI'

Haberde bu ay Arsenal ile 42 milyon sterlinlik bir anlaşma imzalayan 24 yaşındaki Mesut Özil’in 4 ay boyunca uğraştıktan sonra Ebru Polat’ı elde etmeye çalışmaktan vazgeçtiği belirtildi.


Ebru Polat, “2011 yılının Ekim ayında beni görmek için İstanbul’a geldi ve bir gece klübünde ona katılmam için mesaj atıp durdu.

Yorumlar