Süpriz Gelişme...!!

Bu kavga mahkemde biter

Ayşe Özyılmazel ile Derin Mermerci birbirine girdi



Oyuncu Kaan Urgancıoğlu’nun iki eski sevgilisi; Derin Mermerci ile Berrak Tüzünataç geçen hafta bir barda eğlenmiş, çıkışta da aynı takside görüntülenmişlerdi. Şarkıcı-yazar Ayşe Özyılmazel dünkü köşesinde ikiliyi yerden yere vurdu: “Aynı adamla beraber olmuş iki kadının kankalığı olur mu? Yalandan olur ama olur. Yahu eski sevgilimle öpüşmüş, sevişmiş kadınla ben haydaaa eller havaya üç yüz beş yüz, votka vişne niye eğleneyim ki? Kadının aklından o anda ne geçer ki? Şu geçer; ben güçlüyüm, seni takmıyorum, seninle oynadım, elimi sallasam ellisi, bak eski kız arkadaşın benim yeni kankam, kimse beni yıkamaz, bu ayrılık bana koymaz.”
Derin Mermerci de Ayşe Özyılmazel’e Twitter’dan zehir zemberek bir yanıt verdi: “Bir köşe yazarı, hiçbir şey bilmeden yazınca ortaya fesatlık, çekememezlik ve hayal gücü ürünü bir yazı çıkıyor maalesef. Bakınız ‘Ayşe bişey’, kendince bir yazı yazmış. Atmış, tutmuş, oturmuş. Kurmuş kafasında. Pek basit senaryo. Esasen belli ki kendi tarzını yazmış kızcağız!” Hatırlatalım; Ayşe Özyılmazel, geçen yıl Ali Taran ile evlenince büyük tepki çekmişti. Çünkü Ali Taran’ın yeni boşandığı Selma Ann Desmond kanser hastasıydı. Zaten nikahtan 5 ay sonra öldü. Ali Taran ile Ayşe Özyılmazel’in evliliği de 8 ayda bitti.



Yorumlar