Süpriz Gelişme...!!

Transparan Özge büyüledi

IFW'nin en beğenilen mankenlerinden olan Özge Ulusoy'un Hacı Sabancı ile ilişkisinden sonra tasarımcılara transparan ve dekolte şartı koyduğu ortaya çıktı
Özge Ulusoy önceki gün defile sonrası yaptığı açıklamada "Ben şimdiye dek sıradışı açık şeyler ve transparan kıyafetler giymedim, koleksiyonun gerektirdiği şeyleri giydim. Ya da kaza yaşamışımdır. Geçen sene Erol Albayrak'ta kuliste farkedemedim transparan olduğunu, çıktığımda anladık. Ben çok açık şeyler giymem. Bunu tasarımcıya da söylüyorum. Onlar beni ona göre seçiyorlar. Giymeyi tercih etmiyorum. " dedi. İlişkisinde herşeyin çok yolunda olduğunu söyleyen Ulusoy cumartesi akşamları yayınlanacak bir talk show programına başladığının müjdesini verdi. Ulusoy,'Vücudunuzda beğenmediğiniz bir yer var mı?' sorusuna ise"Ayak parmaklarım deformedir, bale yaptığım için 15 sene." cevabını verdi. İŞTE O DEFİLE...

Yorumlar