Süpriz Gelişme...!!

'Keşke âşık olsam'

Tesadüf eseri oyunculuğa başlayan Bade İşçil’in şöhret kavramı umurunda değil. Adımlarını öncelikli olarak ailesini utandırmayacak şekilde atmaya dikkat ediyor.


Ağabeyiniz sizin için, “Ailesine ve geleneklerine çok bağlıdır” demişti. Ayrı eve çıkmamanızın nedeni de aile ortamı içinde olmayı istemenizdenmi kaynaklanıyor?
Aileme çok düşkünüm. Birlikte yaşıyor olmanın rahatlığına alıştım. Bazen kendi kendime diyorumki, “25’i geçtin, okul bitti ve kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsun. Senin yaşındaki birçok arkadaşın evlendi, hatta çocukları oldu. Yarın öbür gün evlendiğinde kopmayacakmısın ailenden?” Bu sıkıntıyı yaşamamak için bir süre yalnız yaşamamgerekiyor sanırım. Aileme bunu yapabileceğimi göstermem gerekiyor, çünkü annembeni eve dönene kadar bekliyor. Set sabaha karşı dörtte dahi bitse, annemi beni bekler buluyorum. Üzülüyorumbu duruma. Zaman zaman ayrı eve çıkmayı teklif ediyorum. “Hayır, alıştın sen de yapamazsın’” diyerek beni korkutuyor. Ben de zaman zaman “Yalnız yaşayabilir miyim?” diye düşünmüyor da değilim.

Aile kavramına bu kadar bağlıyken, evlilikle ilgili neler düşünüyorsunuz?
Şu an mesleğimle o kadar evliyim ki aldatamam herhalde onu. (Gülüyor) Aşk çat kapı gelen, güzel bir duygu. Uzun süredir yaşamadığımbir his. Bu konuya kapıma gelince yorumyapayımartık.

Sizce nasıl bir anne olursunuz?
Evladına itaatkâr ve üstüne titreyen bir anne olurum. Arkadaşlarım, “Senin çocuğun öyle böyle değil, çok şımarık olacak” diyorlar.

Bu kadar evlilik ve çocuk muhabbetinin üzerine sormak isterim, aşk, hayatınızın neresinde duruyor?
Aşk beklenti bölümünde duruyor, istenenler listesinde. (Gülüyor) Keşke âşık olsam.

Bade âşık olunca nasıl birisi oluyor?
“Evet, âşık olmak isterim” dediğimde hayal ettiğim aşk, gerçekten gözümü kapatıp ona teslimolabileceğim, gözümü karartıp her şeyi onun uğruna yapabileceğimve onsuz ya da onu düşünmeden bir an bile geçiremeyeceğimbir insanla yaşayabileceğim duygunun ta kendisi.

‘Bir marka yaratmak hayalim’
İleride eğitimini almış olduğunuz moda tasarımıyla ilgilenmeyi hiç düşünmüyor musunuz?
Şu an oyunculuğu çok keyif alarak yapıyorum ve umarım bu uzun ömürlü olur. Kâğıdı kalemi bıraktım diyemem, halen içimde moda aşkı var. Kendi kıyafetlerimi tasarlamayı ve bir marka yaratmayı çok istiyorum ama şu an yarı zamanlı böyle bir iş yaparsam, hevesim kırılabilir gibi geliyor bana. Çünkü işi ciddiyetiyle yapmadığım zaman gerçek verimini alabileceğime inanmıyorum. Eğitimini aldım ve çocukluk hayalimdi bu benim. Bu işte iyilerden biri olmak istiyorum. Arada derede kalmış bir şey yapmak asla istemem.

Yorumlar