Süpriz Gelişme...!!

Seda Önder: 'Ben de bir ananın evladıyım'

"Hata yapmaya benim de hakkım var" şeklinde konuşan Alişan'ın terk ettiği güzel vokalist Seda, açtı ağızını yumdu gözünü: "İthamların hepsini kabul etmiyorum"


Ünlü şarkıcı Alişan ile ilişkisinin bitmesi üzerine Demet Akalın’ın işine son verdiği vokalist Seda Önder, sessizliğini bozdu ve "25 yaşında bir genç kız olarak herkes kadar hata yapmak benimde hakkım. Ama sanılmasınki ithamların hepsini kabul etmekteyim. Hiçbir şeyin savunmasını yapmadım ve yapmayacağım kimseye karşı, yalnız şunu da belirtmek isterim ki günah keçisi olarak seçtiğiniz ben de bir ananın evladıyım" dedi.

Önder’in Alişan’dan önce Yaşar İpek, söz yazarı Ersay Üner, futbolcu Özgür ve Murat Kurşun ile aşk yaşadığı ileri sürülmüştü. Ünlü vokalistin, bir yapımcıya da 70 bin TL borç taktığı iddia edilmişti.
Kaynak:Takvim

Yorumlar