Süpriz Gelişme...!!

Tuğçe Kazaz'a Saçmalamak Yasak

Model Tuğçe Kazaz; artık topluma faydalı olacak işlerle anılmak istediğini açıkladı. Geçtiğimiz yıllarda özel hayatıyla gündeme gelen ünlü model Tuğçe Kazaz; artık topluma faydalı olacak işlerle anılmak istediğini söyledi. Giyiminden yaşam tarzına kadar her şeyini değiştiren Kazaz; Marie Claire dergisinden Zeynep Sipahi'ye konuştu. YAPIM ŞİRKETİ KURDU Bir yapım şirketi kurdum. Bu; bana insani değerleri hatırlatan topluluğum ile birlikte aldığımız bir karardı. Topluluk dediysem, masada içki içerken derin felsefeler yapıp kalktıktan sonra hayatı sorgulamadan yaşamaya devam eden insan sürüsünden bahsetmiyorum. Onlar toplum sorunlarına duyarlı insanlar... Projelerimizde insanlığa hizmet etmiş tarihi kişiliklerden ve onların topluma önerdiği çözümlerden yararlanacağız. SAÇMALAMAK YASAK Ben şu an hayatımın saçlamaya yer olmayan bir dönemindeyim. Hayatımla ilgili yeni kararlar aldım. Victoria's Secret'ın mankenlik teklifini reddetmemin nedeni de aldığım bu kararlar... Beni en çok aldatılmışlık sinirlendirir. Bilerek ya da bilmeyerek aileler çocuklarını aldatırlar. Aldatılmış çocuklardan aldatılmış yetişkinler ortaya çıkar. Aldatılarak avutulan bu insanlar, sonrasında kendilerini aldatırlar. AŞK ÜZERİNE ÇALIŞMAM GEREKİYOR Dünyada ne kadar kalp varsa, o kadar da aşk vardır herhalde. Aşk benim üzerine daha çalışmam gereken bir konu... Aşkın her şeyi affedip affetmeyeceği, o aşkın marifetinde değil, o aşkı hisseden insanın marifetinde... Bedenimiz deneyimlerimizi gerçekleştirmemiz için bize verilmiş enstrüman. Yaşlılık ve ölüm kaçınılmaz... Ama doğru hareket edersek yaşlılığımızı dinç geçirebiliriz.

Yorumlar