Süpriz Gelişme...!!

Bu sefer tesettüre girdi


Bir dönem Hıristiyan olan Tuğçe Kazaz, yeniden İslam'ı seçti. Bugüne kadar tesettür defilelerine çıkmayan Kazaz, Aysha Yaşam ve Stil Dergisi'nin Adile Sultan Sarayı'nda düzenlenen tanıtım defilesinde ünlü tesettür markalarının tanıtımını yaptı.


Yeniden İslam'ı seçen ünlü manken Tuğçe Kazaz, çıktığı bir defilede tesettür markalarının tanıtımını yaptı.

Defilenin ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Kazaz, “Ben çok iyi hissettim gerçekten çok iyi hissettim. Öncelikle böyle bir derginin gecesinde olmaktan tanıtımın bir parçası olmaktan çok iyi hissettim. Çünkü dergiyi elime alıp incelediğimde içeriği beni etkiledi. Kadına olan yaklaşımı ve kadının içerisinde gördükleri ve onun, dışarıya yansıtmayı istediği şeyler beni etkiledi.




“Maneviyat, insanın çok içinde çok özünde” diyen Kazaz, “Her birimizin insan olan herkesin özünde yaşaması gereken konu diyelim. Ben manevi değerlerim farkındayım, o yüzden de hiçbir insana ayrımcı ya da ayrımcılık gibi bakmadım.

Bende bir parçası olmak istedim. Çünkü ben işlerimi seçerken hep aklımın doğrusuna ve kalbimin duygusuna bakıyorum. Birinden biri tutmadığında orada olmak istemiyorum. Bu akşam ikisini de beraber bir araya geldiği bir akşamdı" 


Hiçbir insana şekilci olarak yaklaşmadım. Ben her zaman insana insanca insancıl ve insanı anlamak için insani değerler nezdinde baktım. Bu akşamda bence onu bize gösterdi ve yansıttı ben onu hissedebildiğim için çok memnunum" diye konuştu.


Tesettüre girecek misiniz şeklindeki soruya Kazaz, “Hac ve tesettür özel konular, bunlar maneviyat o söylediğinizde maneviyat, insanlar özgür seçme hakkına sahipler istedikleri gibi kendilerine şekil verme hakkına sahipler dolayısıyla bu çok özel bir durum.



Bu da benim özelim. Defilede yer almam konusunda Aysha bana vesile oldu. İlk defa böyle bir teklifle bana gelindi 13 senedir, bende kabul ettim. Dediğim gibi, kabul etmemin sebebi bu derginin kadına yaklaşımı idi ilk başta, Aysha idi kabul etmemin sebebi sonra içinde bulanan modacı arkadaşlarımı tanıdığım zaman yaptıkları kıyafetleri de çok beğendim” şeklinde konuştu.

Böyle bir gelinlik içerisinde görebilecek miyiz şeklindeki soruya ünlü manken “Bilmem kısmet” diye yanıt verdi.(İHA)

Yorumlar